• Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
  • Mainbody Dark Theme
  • Mainbody Light Theme
  • Layout: 2 Left columns + Mainbody
  • Layout: Mainbody + 2 Right columns

האם כל אחד יכול לראיין אנשי מכירות

שלום, אני מחפשת אנשי מכירות כבר הרבה זמן.

פרסמתי מודעה לגיוס אנשי מכירות וקיבלתי לא מעט קורות חיים של אנשי מכירות בעלי ניסיון כזה או אחר.

הזמנתי את מי שנראה לי מתאים להיות איש מכירות לחברה שאותה אני מנהלת, ביצעתי ראיונות בצורה הרצינית ביותר אך לצערי ללא תוצאות.

אחת ההשערות שלי שאף שאני מוכשרת להמון דברים איני משוכנעת שאני מראיינת מוצלחת.

האם כל אחד יכול להיות מראיין ובעיקר של אנשי מכירות?

 

שאלה מצוינת !

 

כמו כל דבר אחר ביצוע ראיונות בצורה מקצועית בכלל וראיונות לאנשי מכירות בפרט היא תורה שלמה שלא כל אחד יודע , מצד שני ניתן לשפר את יכולות ראיונות של אנשי מכירות על ידי למידה של מספר כללים פשוטים.

ראיונות הם עניין רציני וכמו שאמרת ראיונות של אנשי מכירות הם דבר מורכב עוד יותר.

 

1. דאגי להעלות על הכתב את השאלות שאותן את מבקשת לבדוק, תוך התייחסות לשלושה מרכיבים:

*  המרכיב האישיותי.

*  המרכיב המקצועי.

*  יכולת ההתאמה לארגון שאותו את מנהלת (גם שני אנשים לצורך העניין מהווים "ארגון" עם תפיסת עולם")

 

2. בחרי את אופן הראיון באופן שהכי מתאים לך, הראיון יכול להתבצע בהמון צורות אך אנו ממליצים לבחור בעיקר באחת משתי דרכם:

* "ראיון מובנה" שבו השאלות תישאלנה בצורה טכנית מן הדף שהכנת מבעוד מועד.

* "ראיון זורם" שבו השיחה תזרום על פי התגלגלות העניינים בינכם על בסיס מראיין-מרואין

 

3. זכרי כי להיות מרואיין זה דבר לא קל.

הרבה אנשים שוכחים מה זה "להיות מרואיין" כלומר "בצד השני". הם לא יודעים לתת הרגשה טובה לצד השני וכתוצאה מכך המראיין מתרגש ואינו במיטבו ולעתים התוצאה היא מראיין מבולבל, לא סדור, לא מאורגן והתוצאה היא פסילה של מראיין שבנסיבות אחרות יכל להצליח ובגדול - בתפקיד.

כשי לפתור בעיה זו אנו ממליצים על בניית "סביבת ראיון תומכת" הכוללת:

* חדר נעים ללא הפרעות סביבתיות"

* להיות פנוי לגמרי לראיין ללא הפרעות כגון: שיחות טלפון נכנסות וכדומה.

* כשאת מראיינת פשוט ראייני ואל תפשיכי לעבוד תוך כדי: משלוח מיילים,, מענה ללקוחות או לעובדים אחרים אנו בא בחשבון.

 

4. השתמשי בדוגמאות חיות ולא בתאוריות מעורפלות.

מנסה להבין כיצד יגיב המרואיין במצב זה או אחר אל תשאלי שלאה כללית כמו : "איך אתה מגיב בעת לחץ" כיוון ואז תקבלי תשובה כללית כמו: "אני חושב שאני מצויין במצבי לחץ".   במקום זאת שאלי את המרואיין: "אספר לך מקרה ובו קורים כמה דברים במקביל, הדבר הראשון הוא, השני הוא... וכו', מה תעשה במקרה זה"?

 

 

 

לחצו כאן על מנת לקבל מאיתנו הדרכה מקצועית בנושא : "כיצד לראיין אנשי מכירות בצורה מקצועית"

רוצים שנראיין במקומכם את אנשי המכירות ?  לחצו כאן

 

 

 

מילות חיפוש נוספות שלקוחות שלנו מתעניינים בהן:

גיוס כוח-אדם, גיוס כוח אדם, גיוס כח-אדם, גיוס כח אדם ,השמת מכירות, השמת עובדים, השמת אנשי מכירות מיון כוח-אדם, מיון כוח אדם, מיון כח-אדם, מיון כח אדם, ליווי כוח-אדם, ליווי כוח אדם, ליווי כח-אדם, ליווי כח אדם, הדרכת כוח-אדם, הדרכת כוח אדם, הדרכת כח-אדם, הדרכת כח אדם ,הדרכת עובדים, הדרכת מכירות, אימון כוח-אדם, אימון כוח-אדם, אימון כוח אדם, אימון כח-אדם, אימון כח אדם, אימון מכירות