JA slide show
 

כניסה לחברים

אם עדיין לא נרשמתם כחברים - זה הזמן. אם כבר נרשמתם - אנא הזינו את שם המשתמש והסיסמא.



התחברו אלינו - כי מה שמעניין אתכם מעניין אותנו
  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
  • Mainbody Dark Theme
  • Mainbody Light Theme
  • Layout: 2 Left columns + Mainbody
  • Layout: Mainbody + 2 Right columns
מפת האתר

  • פינת התובנה

  • מושגים מקצועיים

  • אנחנו אוהבים אומנות


הידעת?  מחקרים שנערכו עוד בשנות ה-70 של המאה ה-20 הוכיחו מעל כל צל של ספק את כוחה של המוטיבציה: המחקר התייחס לרשימה אדירה של מועסקים אשר נתבקשו לציין מהם הגורמים ה"מוטיבציוניים" כלומר ה-"הנעתיים" בבחירת מקום עבודה, בהחלטה להישאר במקום עבודה קיים וכן בהחלטה אשר נתפסה כקובעת ביותר "האם להישאר או לפרוש ממקום עבודה נוכחי".  החוקרים שיערו ולא בצדק כי לכסף יהיה דירוג גבוה הן בבחירת מקום עבודה, הן בהישארות במקום עבודה, הן בסיבה להיתפטרות ממקום עבודה קיים.     כאמור החוקרים עטו: מסתבר כי הכסף לא דורג אף לא במקומות הראשונים במוטיבציה של הנחקרים ואם נורא חשוב  לכם דעת הרי שהוא תפס את המקום האחרון.  ואיך המידע הזה עוזר לכם? אז ככה: בין אם אתם עובדים של מישהו, מעסיקים של מישהו או אפילו נותני שירות עצמאיים לא משנה באיזה תחום זכרו: כסף הוא מרכיב חשוב בהחלטות קריירה, פרנסה או סתם מקום עבודה (זמין ככל שיהיה) אבל ישנם מרכיבים חשובים מנו: מידת הסיפוק העצמית מהעשיה היום-יומית, יכולת להבין את התרומה האישית למקום העבודה, היכרות גורמי מערכת נוספים במקום עבודה, מטרות הארגון ואפילו מטרותיכם הפרטיות ועוד חשובים יותר. רוצים לדעת עוד ? קראו את הסיפור: "כי הכסף לא קונה את הכול"

 

גיוס כוח אדם - תהליך באמצעותו מנסים להתאים עובד למקצוע.
מיון כוח אדם  - תהליך באמצעותו מנסים להגיע להחלטות לגבי יעילות והתאמה של עובד לתפקיד.
ליווי כוח אדם  - תהליך באמצעותו מנסים לייעל תהליכי עבודה לתועלת העובד והחברה.
הדרכת כוח אדם - תהליך באמצעותו מנסים להביא עובד חדש או קיים להבנת סביבת העבודה .
אימון כוח אדם - תהליך באמצעותו מנסים להביא עובד או חברה לניצול משאבים פנימיים וחיצוניים בצורה היעילה ביותר.
מוטיבציה  - הכוחות הפנימיים והחיצוניים המניע את  העובד או את החברה להשגת יעדין ומטרות.
אסרטיביות - תכונה המאפשרת לעובד או לחברה להשיג את היעדים והמטרות בהחלטיות, בתקיפות אך לא בתוקפנות .
מטרה - תוצאה אותה רוצים להשיג. למשל: יותר לקוחות
יעד - כמות מדוייקת אותה רוצים להשיג. למשל: 300 לקוחות לפחות מאזור המרכז.
שיווק - כלל הפעולות אותן על עובד או חברה לעשות במטרה להעלות את הצורך בשוק לשירות או מוצר.
מכירות - כלל הפעולות אותן על עובד או חברה לעשות על מנת להעלות את הכנסות החברה בפועל.

לחצו כאן על מנת לקרוא על השירותים שלנו

אנחנו אוהבים אומנו, זו הסיבה שכאן שמנו חלק מיצירות האומנות שחשבנו ששווה להיעצר בשבילן

 והפעם האומנית דפנה ערוד  

 

לחצו כאן על-מנת לבקר באתר המצויין של האומנית

 


 

name
phone
email
 checkboxinfo
 
checkbox1 checkbox3
 
checkbox2 checkbox4