• Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
  • Mainbody Dark Theme
  • Mainbody Light Theme
  • Layout: 2 Left columns + Mainbody
  • Layout: Mainbody + 2 Right columns

לדעת לקבל שירות

דוא גרסת הדפסה PDF
דירוג משתמש: / 1
גרועהכי טוב 
אינדקס המאמר
לדעת לקבל שירות
ויש גם מסקנות
כל הדפים

 

 

 

הלקוח ונותן השירות אותו אדם הם

 

דמיינו מרכז קניות ובילויים גדול.
בחנות תכשיטים יוקרתית נמצאים באותה שעה כמה אנשים. חלק מהם מקשיבים להסבר אדיב, הניתן להם על-ידי אנשי שירות אדיבים. "אווירה רומנטית" משהו. טוב, בכל זאת זו חנות תכשיטים!
לחנות זו נכנס אדם נוסף. בידו האחת הוא מחזיק טלפון סלולרי, ובו הוא מדבר בקולי-קולות. בעצם הוא אינו מדבר, אלא צועק על מישהו. גם הצד השני לא נשאר חייב, והכול שומעים היטב את הצעקות הבוקעות ממכשיר הטלפון.
מנהל החנות ממהר לגשת אל האיש התקשורתי ורומז לו כי הוא מפריע, אבל ההוא כמו לא שומע אותו וממשיך וממשיך.
עם סיום השיחה הקולנית הוא פונה לאיש המכירות, העסוק ממש אותה השעה עם זוג רומנטי, ודורש לדעת אם יש גם תכשיטים מכסף. כלל לא אכפת לו שהוא מפריע לשיחת המכירה. איש המכירות נלחץ מעט ומבקש מהמפריע להמתין קמעא ומיד יתפנה – אבל ההוא בשלו: רוצה לדעת, ועכשיו.
איש המכירות משיב מה שמשיב, וכך מתפתחת שיחה על גבם וחשבונם של היושבים. סוף דבר: הוא אינו מוצא בחנות זו את מבוקשו, מסתובב ועומד לצאת את החנות – אבל אז נכנסת שיחה חשובה נוספת, והוא עונה "הלללללוווו" בקול גדול. "אה איציק, מה העניינים?" הוא יושב על אחד מכסאות ההמתנה, מנהל שיחה עם האיציק הזה, מעלעל בפרוספקטים של המקום, נוטל בינתיים כוס ממתקן המים הקרים, שותה, מדבר ומדפדף. בהחלט איש עם קואורדינציה.
לאחר שהשיחה מסתיימת, הוא קם ועוזב את החנות, משל לא הייתה החנות אלא מתקן שעשועים שנועד לבדר אותו.
משם הוא ממשיך בדרכו ועובר על-יד דוכן לממכר פיצוחים יבשים וממתקים. הוא נזכר שרצה 200 גרם פיסטוקים, ועל-כן הוא פונה לעובד המאייש את הדוכן, ומבלי לשים לב אם יש איש לפניו הוא זורק לחלל האוויר: "כמה זה פיסטוקים?" איש אינו עונה לו, והוא חוזר שוב על שאלתו, מפריע ללקוחות האחרים.
בערב הוא לוקח את ילדתו הקטנה לסרט. הם מגיעים ברגע האחרון, ושם הוא מדגים לה טכניקה חדשה ל"קיצור תור": הוא ממתין שייווצר רווח בין שני אנשים בתור, וברגע של חוסר תשומת לב מצד העומדים בתור – אופס! הוא בפנים. "את רואה איך אבא סידר לנו לא לעמוד בתור?" הוא אומר בגאווה לילדתו.
לאחר הסרט הוא יושב אתה באחד מהמקומות לממכר מזון מהיר. כשההזמנה שלו מגיעה, הוא מצטייד בכמות עבה של ניירות ניגוב ובהמון רטבים ושקיות מלח, שיכלו להספיק לכל באי המקום. את אלה שלא השתמש בהן הוא מכניס ללא בושה לשקית שקיבל. "חבל לזרוק אוכל", הוא אומר לילדתו (היא מעריצה אותו).

ביום המחרת, בעבודתו כמנהל תפעול של חברה לא קטנה, הוא ישוחח בטלפון – הפעם עם לקוח עצבני. "לקוחות לא מנומסים", הוא יאמר אז...

 

 



עודכן לאחרונה ( שבת, 28 מרץ 2009 12:31 )  

name
phone
email
 checkboxinfo
 
checkbox1 checkbox3
 
checkbox2 checkbox4